cara cepat menurunkan berat badan setelah melahirkan

cara menurunkan berat badan setelah melahirkan dengan cepat Tydens swangerskap, sal baie dinge wat ‘n invloed veranderinge in die liggaam gewig. In die vroeë swangerskap , wanneer jy naarheid ervaar , braking , gewigsverlies goed kan selfs gaan. Dan, na die liggaam toestand is stabiel , gewoonlik gewig bekruip . Vir wat, moet jy jou tempo van gewigstoename te monitor gedurende die 9 maande van swangerskap.

Nie altyd Eet vir Twee
Wanneer swanger , het jy regtig nodig het om meer voedingstowwe. Dit beteken egter nie dat jy is vry om enigiets soveel as enigiets anders te eet , sonder om te weet daar is gevolge agter dit, veral as dit voldoen aan die konsep van eet vir . Volgens die presiese telling totale ekstra kalorieë wat jy nodig het tydens swangerskap asup is 200 kalorieë per dag, wat baie minder is as die bedrag wat in ‘n bar van sjokolade. En jy hoef net hierdie nommer in die laaste trimester , sowat 4 of 6 weke laaste tyd voor die geboorte. Jy kan kry 200 kalorieë van 2 piesangs , ‘n bakkie van die graan, of 2 stukke van die roosterbrood.

As Oortollige
As jy ervaar oortollige gewigstoename tydens swangerskap, jy het ‘n groter risiko vir miskrame, gestasie diabetes , lewer komplikasies , cesarean aflewering, infeksie, of selfs post- lewering herstel tyd stadiger. Aan die einde, ‘n institusionele eenheid en ginekologie verloskundiges in Londen het gesê dat swanger vroue nie gewig moet kry deur meer as 10-12 kg. Dit sluit al die verhoging van die gewig van die fetus , vrugwater , verhoogde bloedvolume , borsweefsel , en ekstra vet wat op die heupe en dye.

Gesonde Menu
Hier is ‘n paar gesonde eetgewoontes wenke vir jou , die swanger vroue.
– Maak seker dat daar altyd groente en vrugte in jou dieet.
– Vervang verfynde koolhidrate produkte en pasta met bruin rys of volgraanbrood .
– Melk en suiwelprodukte is goed, maar dit veiliger te maak , kan jy ‘n groot stuk kaas vervang met ‘n glas vol -vet, semi- of die maer melk.
– Vervul jou proteïen behoeftes deur die eet van ‘n lae – vet vleis en vis. Maar vermy sekere soorte vis wat ‘n hoë kwik bevat , en hulle eet nie meer as twee gedeeltes van olierige vis ‘n week.
– Verminder jou inname van kosse hoog in sout, suiker en vet . – OCH

Advertisements
This entry was posted in Beauty and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s